Slut i kolan

Publicerat: 2010-08-10 Kl: 12:12:33 | I kategori: Allmänt


Mina förslag på roliga inne aktiviteter börjar sina nu, känner mig rätt så nöjd på att vara hemma nu. Kanske man ska åka och bada någon dag denna vecka? Vore roligt att åka ditt nya himlabadet, men är det nått för oss? Jag menar, Anton är ju inte så pass stor så han har nått ut av hela badet direkt. Han skulle ju vara lika nöjd att åka till Timrå eller Alnö skulle jag tro. Någon annan som varit där med barn strax över året? är det någon idé? :)




Skåprensning


Kommentarer
Postat av: ida

Sötproppen!

Svar; Nej, dom menar nog inte att man ska ha samma jeans dag ut och dag in i 6 månader. haha ;) Men dom menar väl att man ska dra ut på det. ;)

2010-08-10 @ 21:05:37
URL: http://idawes.blogg.se/
Postat av: KIKKIIII

Jahaja :D tack för tipset ;) ska tänka på det :D

2010-08-11 @ 09:11:55
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0