Besöksdagen

Publicerat: 2010-07-06 Kl: 20:47:24 | I kategori: Allmänt




Idag har vi haft besök hela dagen. Först kom Antons mormor upp, min moster och mina kusiner Linda och Ida.
Vi åt gott och hade det trevligt. När de åkte hem så kom Antons farmor och ville busa med Anton, jag fick lägga mig på sängen en timme och vila medans de var ute och busade. De var behövligt kan jag lova!
Å ännu mer gotta har vi ätit nu ikväll så nu känner jag mig sådär lagomt rund och go.

Imorgon blir det Gatufesten för min del, jag vet inte när jag gjorde något själv senast, jag kan nog räkna de få gångerna på händerna, men det har ju med att göra att vi inte velat lämmna bort Anton så mycket. Varför ska jag vara ute och roa mig då jag kan kramas med Anton? haha, näe, lite egentid måste man få någon gång. I sommar ska jag ju jobba några dygnspass också, men då då kommer jag sakna lillbubben. Men vi kan ju inte sitta ihop för alltid.



Anton och Farmor. Tyvärr så blev det lite tokigt med handtaget, men det får man räkna med då man inte är någon mästerfotograf direkt.



Visst har jag matchat klädernapå Anton bra va? kanske inte..

Kommentarer
Postat av: Catharina

Klockren matchning!! :-)

2010-07-08 @ 23:08:36
URL: http://catiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0