Djurkul

Publicerat: 2010-06-20 Kl: 20:25:46 | I kategori: Allmänt


Idag har vi varit och hälsat på i grannbyn Sillre där Niclas växte upp. Där har vi kollat in kossorna.
Vi lånade "kobilen" och åkte ner i hagen med massa bröd till dem. Men vi klev då inte ut, jag tycker nämligen att de är lite läskiga. Jag vill inte komma i närheten av deras jätte horn, det räckte med att bilen blev lite påpucklad :) Jag kan inte påstå att jag är nån bonnjänta, fast att jag är uppvuxen på en bondgård. Näe, jag är rädd för nästan alla djur som finns faktiskt. 

Här kommer lite fina bilder ialla fall






Kommentarer
Postat av: Mormor Titti

Jo nog är det sant alltid, att du är rädd för nästan alla djur.

Minns allt för väl hur jag med alla medel försökte få dig till en häst tjej,,,, men förjäves !

:-) Det var nog mer Emil och jag som var ute i skogen och red på Elan ocg Gnyr.

2010-06-20 @ 22:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0