Nu åker vi

Publicerat: 2010-06-05 Kl: 15:11:22 | I kategori: Allmänt



Min moster med familj har precis åkt hem efter att ha varit här för att uppvakta Anton i efterskott.
 



Nu åker vi snart ner mot stan för att sova hos min mamma och pappa. Niclas ska ner på cruisingen och vi får se hur jag gör. I så fall kanske jag åker ner då jag lagt Anton så får Antons mormor ta honom om han skulle vakna.
Imorgon är det Nationaldagen och om vädret tilllåter så åker vi alla tre in till torget för att kika lite. kanske vi kan lura med oss mamma också. ( Antons mormor)


Nu tycker nog Anton att vi ska åka för han har redan myst ner sig i packningen. Va mysigt sa min moster pia, och då sa Anton flera gånger  "Ys, Ys" gullunge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hangörså därför han vet att han ska tillmormor och sova <3 <3 <3 <3

2010-06-05 @ 16:30:03
Postat av: pius

Tack lille vän för super god paj som mor din gjort!! Vi kommer gärna igen.

2010-06-06 @ 00:40:20
Postat av: pius

inte tätta hobe heller

2010-06-06 @ 00:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0