dagen i bilder

Publicerat: 2010-06-10 Kl: 22:25:05 | I kategori: Allmänt


Jag och Anton hämtade upp mamma för att sedan möta min moster och kusin på birsta för en lunch på charm.
I birsta handlades även blommor som vi gjorde fint med på mormor och morfars grav ute på Alnö. Som ett bra avslut på dagen så åt vi glass och bär hemma på mosters altan. En väldigt bra dag med andra ord. Synd att Kusin Linda inte kunde vara med. Men vi se ju snart Linda, för du bju väl på nybakat hemma hos dig snart va!? ;)


Det är som svårt att ta kort utan att få med människor som inte hör dit



 Anton och mormor 


Jag är nog den mest ofotogeniska person på denna jord. Säger man så föresten? haha, ja men ni fattar. Jag blir helt enkelt inte bra på bild. Å jag är då inte den som försöker ta samma kort 100 gånger för att sedan välja en bra. Blir bilden någolunda bra så används den, annars inte.
Men jag bjuder på denna otroligt fula bild, men det är bara för att Anton är så söt :)






Anton hälsade god natt till er förut ikväll innan han gick och la sig.
va roligt att det är några av er som kommenterar så jag får veta vilka som läser.
Skriv gärna en rad du också. Vem vet, du kanske har en blogg som jag skulle gilla att läsa !?
Ni vet väl att man kan skriva en kommentar fast att man inte har en blogg. Ni små smygare där ute ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var en jätte trevlig dag

och som grädde på moset fick jag bjuda er lilla familj på en enkel middag. Puss och Kram // Mormor

2010-06-10 @ 22:37:00
Postat av: Gunilla

Gullegutten...Kram.

2010-06-10 @ 22:39:02
Postat av: Eva

Kul att läsa om ert liv, både här i/på metropolen Alnö o där uppe i skogarna.Både i Äkrom o hemma hos er.Kanske ni skulle starta dagis ändå- nu när ni ändå är registrerade som företagare :) Du kan väl lika gärna ta hand om ett gäng ungar som att ta hand om ett gäng gamlingar, Emma ? hahahaha

2010-06-10 @ 23:14:06
Postat av: ida

Men tack desamma, kusin! :D

2010-06-11 @ 09:11:23
URL: http://idawes.blogg.se/
Postat av: Maria

Klart jag läser din blogg Emma! Det är jätteroligt att få följa er och Antons alla upptåg och äventyr! Men jag är nog en liten smygare... Kanske kan jag planera ihop mig med din mamma och din moster något nu när jag får sommarlov och komma upp och hälsa på er. Jag har ju faktiskt aldrig träffat Anton IRL. Vore jätteroligt! Kramar till er alla!

2010-06-11 @ 10:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0