klädprat

Publicerat: 2010-05-12 Kl: 12:13:04 | I kategori: Allmänt


Igår var det tänkt att jag skulle städa, men så frågade Carro om vi skulle göra sällskap ner till birsta och det lät ju bra mycket roligare, jag köpte lite sommarkläder till Anton. Han har ju precis börjat använda stl 80 nu, men frågan är om han hinner komma i 86 innan sommaren är slut? Jag har för mig att folk burkar säga att stl 80 varar länge. Men så är det skillnad på tröjor och byxor också, han har ju så långa ben våran kille. Jag får helt enkelt avvakta ett litet tag till innan jag handlar mer. Men så fyller ju Anton år snart också så han får säkert kläder då av någon också :) Och det känns skönt att det blir varmt ute för då kan han få börja använda snygga tröjor istället för tråkiga (vilket de oftast är)body. Jag har ju bara använt boddy på Anton eftersom jag får för mig att det är mer bekvämt och jag har inte vela riskera att ha magen bar under overallen. Men nu är han som sagt storpojke och vem vill ha en svettig boddy över magen i sommar !? Men jag kan nog inte hålla mig helt, det får nog finnas någon extra här hemma utifall att :) Jaha, då har ni fått läsa massa trams bara, om ni inte gjort det innan så är det dags att klicka vidare till nästa blogg nu, för mer intressant än så här blir det inte!

Anton han sover ute på bron och jag har städat här hemma. Hoppas nu bara att han tänkter sova ett tag till. Han blir ju ett år nu så han borde ju snart kunna sova bara 1 vila per dag istället för 2, men vi tränar vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0