Jag ändrar mig

Publicerat: 2010-05-16 Kl: 20:51:10 | I kategori: Allmänt



Jag återkommer till fenomenet Birsta, fenomenet? Näe... jag ska inte lägga skrivandet på en nivå som jag inte behärskar, jag borde istället satsa på att ha så få stavfel som möjligt i min text istället. ja, det känns som ett bättretillvägagångssätt !  Hur som haver, jag har ju alltid tyckt så bra om Birsta eftersom det gör det så enkelt för mig och min lilla familj. Gratis parkering, allt på samma ställe, och ett jätte fint familjerum med skötbord och sköna stolar som var kanon då jag ammade Anton. Det ända som skulle behövas är en micro för mammor som inte kan amma av någon anledning kan värma sin ersättning istället, men då tycker de väll att man ska köpa en kaffe på charm och låna micron där istället. Ja men Birsta är kanon, och det är jag ju inte ensam om att tycka. Som jag skrev härom dagen så var det ju knök där och då är det inte längre nå kul.

Idag skulle jag träffa en gammal vän från mellanstadiet, Johanne som flyttade till Enköping för massa år sedan. Jag tänkte att det skulle bli smidigast för henne att träffas på stan och det var såååå skönt där. En söndagsLunch på stan var en enkel match eftersom jag mötte högst 20 pers på de två timmarna vi spenderade inne i stan. Undra om alla shoppingsugna var på birsta eller hade tomt i plånboken? Så idag slår jag ett slag för stenstan även fast toan kostar (en ynka femma, men har man en liten som behöver gå många gånger blir det jobbigt), TACK för att du finns!

Nu har varmamackorna kommit fram på vardagsrums bordet och vi ska se en film. Trevlig kväll på er.


Kommentarer
Postat av: Catharina

Stenstan är kanon! Mycket mysigare än Birsta men ibland känns det mer praktiskt med Birsta om man har en massa ärenden...



kram på er!



Liten date snart kanske??

2010-05-18 @ 00:17:43
URL: http://catiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0