Anton bloggar

Publicerat: 2010-05-05 Kl: 09:48:07 | I kategori: Allmänt


Inlägg av Anton

Imorse var det inte alls roligt för mig, jag var så ledsen! Eftersom min mamma och pappa inte tycker om då katterna ligger i våra sängar så brukar dom stänga både dörren till mitt rum och dörren till deras rum då det är natten. Men mamma hade ju inte kollat så att babyvakten var inkopplad å det var inte alls bra, för ojojoj va ledsen jag var när ingen hörde mig då jag vaknade. jag vaknade ju extra tidigt också eftersom jag somnade så tidigt igår. Som tur var så hade pappa ställt kolckan på 06:00  och då han klev upp hörde han mig då jag gallskrek. ja, jag vet inte hur länge jag fick sitta där inne men jag var dränkt av tårar och snor och jag var hes i halsen. resten av morgonoen ville jag inte leka själv, jag ville vara i mammas famn hela morgonen, ja jag lät henne inte ens gå på toa.
Men så sa mamma att några kompisar ska komma och hälsa på mig efter lunch, så då blev jag genast mycket gladare.


Kommentarer
Postat av: ida

Men huuuga, bubben.

2010-05-05 @ 10:59:16
URL: http://idawes.blogg.se/
Postat av: Catharina

Stackars dej! Men ibland gör mammor o pappor lite vimsiga saker men det brukar gå bra ändå!! O jag kan säkert tro att det skär lite i deras mamma- o pappahjärtan idag.. För de älskar ju oss så himla mycket!!



Kramar från Lisa (granntjejen du vet ;-) )

2010-05-05 @ 12:26:41
URL: http://catiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0