I målartagen

Publicerat: 2010-11-07 Kl: 18:34:48 | I kategori: Allmänt


Kvinnan i huset
Idag har jag målat vidare i barnrummet och nu ser man knappt den äckliga rosa färgen längre.
Men en strykning till behövs och sedan får nog mannen i huset hjälpa till, för då ska det läggas golv och sättas upp lister. Det klarar jag inte själv.
idag har vi som sagt haft främmande hela dagen. Först Johan, Carro och lilla Noel och nu ikväll kom Antons farfar och hans Viktoria och även farbror Fredrik...så ikväll somnar han nog bums, för oj vad han har busat idag.
Undra vad Anton och pappa Niclas har för sig? De kanske sitter och myser? Det vill jag också vara med på, så det är bäst att jag kilar då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0