Torsdag

Publicerat: 2010-11-11 Kl: 20:32:56 | I kategori: Allmänt



Torsdag= kyrkisdag i Indal





I eftermiddag skulle vi träffas några stycken på Alnöbadet. Vi var fyra men det slutade med två mammor + två  glada badpojkar eftersom de blev ändrade planer för halva gänget, men det var mycket trevligt ändå!
Tack kicki och Albin för en fin eftermiddag! :)


Ikväll var vi helt slut båda två, Anton ville inte ens ha någon middag så jag fick lura i honom lite gröt nu på kvällskvisten istället. Han såg lite förvånad ut då vi skulle äta gröt på kvällen, det gör vi ju alltid på morgonen mamma!(?)


Kommentarer
Postat av: Carro - mamma till Noel

Vilken tur att Kikki dök upp iallafall och vilken super dag Anton måste haft!



Vi funderar på att bada imorgon eller hitta på någonting annat roligt för Noel... men nu minns jag inte hur det såg ut för er, jobbade Niclas? annars kanske du och Anton kan hänga på? Ska du till Ylva på söndag förresten? Gud, varför tar jag det här på bloggen? Haha, vi kan höras på telefon sedan istället : )

2010-11-12 @ 10:03:18
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Cattas liv och tankar

Så synd att jag hade seminarium igår... Men sen är Lisa sjuk så det kanske var lika bra egentligen..

Har nu praktik två veckor så då missar jag IGEN..

Typiskt!!



Kanske kan locka upp hela familjen på en kaffe nån dag :-)

2010-11-12 @ 17:16:45
URL: http://blog.st.nu/cattaslivochtankar/
Postat av: Anonym

Tack själva, var jättetrevligt :)trevlig helg på er! kramar

2010-11-12 @ 18:02:01
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0