Mysdag

Publicerat: 2010-11-08 Kl: 20:03:34 | I kategori: Allmänt


konstig morgon, minst sagt. Jag vaknade kvart över åtta...ÅTTA! i morse. Men det var inte av Anton, han sov som en stock! Tjugo i nio gick jag in och väckte honom, för annars får vi ju helt fel dygns rytm och det vill jag inte när det funkar så bra som det gör. Ja det är skillnad på kl 6 och tjugo i nio. Innan vi hade duschat ( stackarn var alldeles blöt) och klätt på oss och fått i oss frukost så var kl 10. Det är i ju 1 timme innan lunch de... Men visst var det väldigt skönt med en sovmorgon!


I eftermiddags kom min mamma, min moster, min kusin och kusinbarn hit och hälsade på. Så mysigt. Lilla Lucas är så söt! Ganska precis 1 månad gammal. Här på bild tillsammans med Anton och min mamma. Mysprupparna! Synd att jag inte fick någon bättre bild. Men jag känner mig så ond då jag kommer med kamerablixten rätt i ögonen på liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0