8 oktober

Publicerat: 2010-10-07 Kl: 14:09:01 | I kategori: Allmänt



Idag har vi varit på kyriks i Indal som startade upp idag efter sommarens uppehåll. Super trevligt med en stor grupp denna gång, 12 barn och 10 mammor. Anton som kan vara lite blyg och försiktig körde verkligen gärnet idag. Jag tror att han märkte ganska snabbt att han var bland de älsta, å då vågar man tydligen ta för sig mer. Sångstunden hade han inte tid att sitta med på utan stack iväg från mitt knä hela tiden, men så fort de drog igång och alla började sjunga och göra rörelser så blev han nyfiken och satt sedan som ett ljus i mitt knä.  Vi kommer att fortsätta på kyrkis varje torsdag precis som vi gjorde innan uppehållet för Anton uppskattar det verkligen. Eftersom han inte går på dagis så är det bra att ha vissa bestämda saker.
Funderar på att testa babysång inne i stan på onsdagar också, jag har hört att det ska vara bra. Anton vet ju av tre "kompisar" som går dit.

Anton sover ute i vagnen sedan två (!) timmar tillbaka...mer än vanligt, men det förstår jag efter alla nya intryck idag. Jag ska passa på att kika lite Extreme home makeover nu, föräldrarna är döv, ena sonen blind och den andra autistisk. Det blir ett intressant program och se hur de inreder och anpassar för familjen.  

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det var riktigt roligt att träffa er idag :) kul att ni ska fortsätta, jag har samma "tänk" som du eftersom Arvid inte heller går på dagis. Kram på er!

2010-10-07 @ 16:23:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0