Mysisen våran

Publicerat: 2010-10-07 Kl: 20:07:19 | I kategori: Allmänt



Anton är så duktig och visa vad han vill, vad mycket lättre det är då. När han blir trött så går han omkring och gnäller och ingenting passar. Då jag frågar om han vill ha vällingen så klättrar han upp i soffan och sätter sig på "sin" plats och väntar på att jag ska göra iordning, ibland följer han med till köket och pekar på vällingburken. Då han druckit upp och fortsätter gnäller och klänger runt så säger jag " nu går vi och borstar tänderna" och då går han raka vägen in till toaletten. Vi blir så stolt över honom! Det är väl inget nytt för någon förälder att barnen lär sig nya saker och gör si och gör så, men för OSS är det stort! Så jag tänker vara solt och mallig ändå, och den som inte vill läsa omd et behöver heller inte läsa här heller, så de så! ( inte för att någon uttryckt sig så mot mig, men jag vet ju hur folk är) Vi blir så varm i mammahjärtat och pappahjärtat och vi njuter varje dag med denna underbara gosse. Han är vårat allt!



Nu ska jag lägga mig i ett skummbad och njuta en stund och sedan ska jag äta chokladbollarna som står och väntar i frysen. När jag gjorde dem förut ikväll så sa Niclas nått i stil med " du är så söt med dina goa kinder" Vad menade han med det egentligen!? hmmppff!

Kommentarer
Postat av: Cattas liv och tankar

Klart ni ska vara stolta!! De är ju ljuvliga de små!



PS så det blev chokladbollar ändå :-)

2010-10-08 @ 08:53:04
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: cissi

Jag håller med Catta, SJÄLVKLART ska ni vara malliga över framstegen! Jag tror det är naturligt =)

2010-10-08 @ 19:11:03
Postat av: Fia

Tack så mkt :) Jaa det är verkligen hur mysigt som helst när man känner hur han bökar på därinne ;) Spännande att se vad de blir för er.. fast det är ju ett litet tag kvar! :) kram

2010-10-09 @ 12:14:30
URL: http://josseen.blogg.se/
Postat av: Malin

Självklart ska ni vara stolta i malliga för er lilla fuldklimp!! E ju helt naturligt som mor i far!! Ta vara på alla framsteg!!

2010-10-09 @ 17:20:24
Postat av: Frida - blivande mamma

hahha! Det var ju en snäll kommentar. Själv fick jag höra "Fasen vad bred du blivit över baken. Måste ju ha dubblat storleken" Typ. Men jag vet att han skojar (fast det är sant) Men han säger det inte för att vara elak. Så goa kinder är ju en underbar kommentar ;)

2010-10-09 @ 21:48:19
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0