Dag tre

Publicerat: 2010-10-20 Kl: 20:03:52 | I kategori: Allmänt


Våran dag blev toppen. Startade dagen med sovmorgon till åtta, det tackar vi för! Åkte mot drakborgen där vi mötte upp carro, jessica och kicki med barn. Massa bus och god lunch innan det var dags för de små att sova och vi mammor skulle få lite tid på birsta för fika, surr och shopping. Anton har varit världens flirt-kille hela dagen och pratat med precis alla han mött, inge gnäll och go och glad. Jag hade en hel lista med ärenden och hann mata av nästan hela innan vi åkte hem till lugna Liden. De sista lämnade jag till en annan dag eftersom mina fötter, ben och rygg inte inte pallade att gå en meter till, jag borde verkligen se över mitt skoval till nästa gång.
Dagens bästa köp blev ett par stödstrumpor. Så nu känner jag mig inte bara som en 80 åring, jag har så gått och bivit en! haha.

Men ett annat bra köp är de första inhandlade sakerna till lilla bebis i magen. Tyvärr fick jag köpa i stl 56 och inte 50 som jag borde, men jag kunde inte hålla mig. Bebisar brukar ju inte bli mindre direkt, så de blev nog ett bra köp ändå.



Kommentarer
Postat av: KIKKI

Ja anton var verkligen ett litet charmtroll igår :) så himla söt!

2010-10-21 @ 08:07:03
URL: http://kikkiiii.com
Postat av: Frida - blivande mamma

Dom är så söta! Svärmor har köpt det till våran bebis med :)

2010-10-22 @ 10:18:46
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0