En kväll på badet

Publicerat: 2010-09-25 Kl: 10:26:37 | I kategori: Allmänt


Igår gjorde även vi premiär på himlabadet. Klart att vi måste åka dit och kolla vad som finns. Jätte fint var det! Vi var ju där på en fredag eftermiddag/kväll och det var alldeles lagomt med folk. En mörk och mysig belysning över hela anläggningen gjorde att man inte behövde lysa vit heller ;)
Alla intryck av både ljud och ljus gjorde Anton alldeles stum, han plaskade lite försiktigt med en stråle vatten som sprutade, annars så hängde han runt halsen på mig och Niclas. Men vi testade på att åka lite kana ( ja, mamman höll på att fastna i början, det var väl roligast) vi åkte även den stora kanan fast utan ringarna som man sitter på och Anton satt knäpptyst med världens största ögon, han måste ju tyckt att vi var tokig! va sjutton var vi egentligen!? Mamman och pappan turades på slutet om att hålla i Anton så båda kunde springa upp och åka själv en gång.
Men visst fick badet godkänt, kanske kändes lite onödigt med musiken ur högtalarna eftersom ljudnivån brukar kunna bli ganska hög ändå på badhus. Ja, pensionären Emma har talat igen, jag vet..men jag har faktiskt jätte känsliga öron och gillar inte alls höga ljud, jag får så ont! Som när man ser på tv med mamma och pappa tex ( jo mamma, ni måste vara döv!) Det där med ljudet var väl bara för att ha någonting att anmärka på, haha

Efter en sån kväll kunde man inte annat är somna gott. Anton kl 19:30 och jag redan 21:30
Däremot tyckte Anton att det var helt okej att vakna 05:30 på morgonen denna gråa dag, men det löste sig så bra då Niclas klev upp.
Lånade bilder från hemsidan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0