Man kan ju ha fel...

Publicerat: 2010-09-16 Kl: 22:42:35 | I kategori: Allmänt


Förut kunde jag småskratta lite åt tjejer som gick på ett sätt  som om de hade värsta gravidkulan på magen, fast den egentligen putade ut lite bara. Fånigt att gå och vanka fram och tillbaka som om man önskade sig vara större på nått vis eller bara vill visa att man är gravid. Jag tänker nu ta tillbaka allt det och säga att jag hade fel..fel fel fel, för man kan faktiskt gå så fast att det är en lite kula, för man kan nämligen ha väldigt ont, väldigt tidigt.
Ibland värker min rygg och det gör så svinigt ont i rumpa, höfter och ner över benen så jag ibland har svårt att få på mig byxorna eller. Jag känner mig som en skruttig gammal dam. Har man ont så måste man ta till med en gungande gång och bli en aning hjulbent för att kunna ta sig framåt. Tack och lov har jag inte denna smärta varje dag.
Jag fick låna ett sånt där bälte som jag nu lämnat tillbaka till dess ägare, så på måndag får jag göra mig ett besök förbi vc och be om ett eget. De hjälper faktiskt lite grann om man tar på sig det direkt på morgonen om man vet att man ska stå och gå mycket.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Fy! Stackars dej!!



Får bjuda på kaffe nån dag så småttingarna får leka!! O du sitta o bli lite upp-passad :-)



Kram!

2010-09-17 @ 11:29:39
URL: http://catiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0