Trädgården flyttar in

Publicerat: 2010-09-21 Kl: 11:04:56 | I kategori: Allmänt


I början på sommaren så kom svärmor hit med växter till mig som jag planterade här ute.
Hon berättade vad det var och på vilket vis det trivdes bäst, men jag hade visst missat en sak....jag hade ju en paprika hängande där ute ! När hon var hit igår så sa hon, men Emma har du sett den här paprikan? Ja där hängde den, haha det hade jag inte en aning om. Vi planterade om den i en kruka och tog in den. Vilken tur att hon såg det, för jag hade gett upp min lilla rabatt där ute eftersom den såg död ut.
Tomatplantorna tog jag in för någon vecka sedan och de trivs finfint i fönstret
Anton älskar tomater så han är där och plockar lite då och då.
Men titta, där hänger ju lite som måste rensas bort också. Ja ni ser ju, flummEmma. Konstigt att de ändå trivs här hemma hos mig !

Kommentarer
Postat av: Carro - mamma till Noel

Gud så kul med egna grönsaker.. speciellt när man inte ens visste av att man hade dom :b Haha.

2010-09-21 @ 12:07:37
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0