Birstabus för båda

Publicerat: 2010-09-14 Kl: 22:11:32 | I kategori: Allmänt



Idag fick Anton leka av sig på drakbogen som har börjat med baby-lekis igen efter sommaruppehållet. Kanon kul tyckte han som var där i 2½ timme tillsammans med sin kompis Noel, och några nyfunna vänner som vanligt. Gofisen min. Då Anton sprungit bort allt spring i benen och fått lunch i magen så var det dags för lite mammatid, Anton gjorde precis som han lovat, nämligen sova i en timme i vagnen inne på birsta så mamma fick shoppa loss.
Han började stänga ögonen redan ute på parkeringen då jag la ner honom i vagnen. Duktig kille !

Jag fick med mig tre mammaplagg och det tog nästan 1 timme att hitta fram dem. Jag tycker att det finns så dåligt med mammakläder. Jag tycker inte så mycket om att beställa över internet eftersom det så ofta inte alls blivit som jag tänkt mig. Ja då är det H&M kvar då och det är inte mycket.  Var in på Polarn och pyret då jag väntade Anton, men det besväret behöver jag inte göra mig igen. Är det någon som annars har tips på var de säljer mammakläder så välkommnas det. Man får helt enkelt försöka leta klänningar och tunikor som är skurna under bysten och resår baktill osv..

Kommentarer
Postat av: Sofie

På vero moda har de en liten vägg med mammakläder :) ofta rea på mammabyxor mm:) Säg till nästa gång ni ska på baby lekis så kanske vi får följa med? :) hihi

2010-09-15 @ 00:00:59
URL: http://sofiestelnacke.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag skulle precis tipsa dig om vero moda men det var redan gjort ser jag ;) känner du dig mogen att buda hem från tradera kan du hitta jättemycket fina kläder där!

2010-09-17 @ 01:06:48
URL: http://urpluggad.blogg.se/
Postat av: Frida - blivande mamma

Tror inte dom har kvar mammakläderna på vero moda nu. jag såg dom inte sist. Dom har haft jeans leggings på h&m som bara kostade 199kr och som är hur skön som helst. Ser ut som riktiga jeans. Men tröjor hittar jag inga. Så jag förstör mina gamla haha

2010-09-20 @ 08:55:28
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0