Man ställer väl upp

Publicerat: 2011-04-28 Kl: 18:23:47 | I kategori: Allmänt


Anton behövde  sommarskor, så jag och barnen gjorde ett besök på skopunkten där man får det billigaste paret till halva priset om man köper två. Det är ju jätte bra! Så jag offrade mig för familjen och köpte ett par till mig själv också. Västa smarta och snälla mamman jag är alltså..höhö



Mina skor blev förra sommaren uppäten av en hund, så jag köpte samma som jag hade i fjol. Jag hann ju inte lessna på dem då menar jag.


Kommentarer
Postat av: Carro - mamma till Noel

Tror både jag & Noel härmar er imorgon & köper samma, haha :P Var precis vad vi också var ute efter & dom där var ju båda jätte fina! :)

2011-04-28 @ 20:28:21
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0