Påsken

Publicerat: 2011-04-25 Kl: 19:49:04 | I kategori: Allmänt


...är nu över. Men jag tror vi blivit lurade för det måste ha varit midsommar! Ojoj vad varmt och härligt det har varit.  Vi har varit hos både släkt och vänner på mat och mått riktigt gott, avslutade helgen med en middag här hemma hos oss igår med mamma, pappa, brorsan och min moster med familj. Tror aldrig jag firat påsken så här mycket tidigare. Eller firat påsken? Det kan vi ju inte kalla att vi gjort det, inte vad påsken är från början ialla fall.

Från i torsdags så är det inte många timmar vi varit själv. Tack för en jätte trevlig helg alla ni som delat den med oss. Nu har vi lite räkor som måste ätas upp så jag sitter och inväntar Niclas och Magnus som kanske kommer in snart.


En go och glad Amanda som myser i skuggan


Kommentarer
Postat av: Emma

Hon är piggare nu, äter som förut och full rulle. :)

2011-04-25 @ 21:41:50
URL: http://emmaselina.blogg.se/
Postat av: KIKKI

men lilltjejen, vad hon växer!!! :)

2011-04-29 @ 17:19:55
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0