Och så kom helgen

Publicerat: 2011-08-05 Kl: 22:00:05 | I kategori: Allmänt


Nu är jag helt slut efter en lång dag. Först 1½ timme på birsta då vi jagade present till en 7åring. Vi delade upp oss, tjejerna för sig och grabbarna för sig. Det är lite kul för rätt var det är krockar vi nästan med vagnarna för då är vi hux flux på samma affär hela familjen. Jag hittade byxor till Amanda och en tröja till Anton för 30 kr vardera. Niclas fick med sig pyjamas bla. Vidare mot Max för en tidig midddag där vi mötte upp Ann med familj. Sedan bästa av allt, himlabadet!

Alla fyra barnen skötte sig exemplariskt i drygt tre timmar. Några små tårar då någon blev rädd och två andra gjorde illa sig. Men de gick att torka bort ;) Alla fyra mammor och pappor hade också väldigt trevligt för den delen. De här gången vågade jag mig faktiskt på att åka turbon, den kanan som bara tar typ 4 sek. Kuuuuuul! Mycket roligare kan man inte ha på en fredagkväll hela familjen :) Det blev alltså premiärbad för Amanda och det var spännade, kanske lite för spännande ibland då det var en från början rätt stirrig liten tjej.

Nu blir det film. Trevlig helg på er


Kommentarer
Postat av: Carro - mamma till Noel

Den tänkte vi också se för några kvällar sedan.. men det blev aldrig av, tror vi ger den en ny chans imorgon :) var den sevärd?

2011-08-06 @ 01:11:39
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0