Tisdag

Publicerat: 2011-08-02 Kl: 12:28:50 | I kategori: Allmänt


Jag tror att jag är mer död än levande just nu. Måste skärpa till mig angånende min hälsa. Till att börja med måste jag komma ihåg järntabletterna, viktigt Emma! Röra mer på mig, äta mindre (jag äter mer än pappa) och fika mindre naturlitvis. Dricka mera vatten och se till att lägga mig en timme tidigare om kvällarna. Det går inte att vara vaken till elva-halv tolv och sedan amma 3-4 gånger/natt och kliva upp kl 06 varje dag.

 Nu vaknade lilltjejen och storkillen håller på att somna. Niclas klipper gräset och åker snart iväg på jobb. Ikväll kommer mamma och pappa och hälsar på en liten sväng, det ser vi fram emot. Men fram tills dess då? Ja om Amanda vill somna en stund sedan så kanske jag och Anton ska passa på att bada. Han bottnar ju inte där så jag måste vara med honom i den och då är det lättsammast om Amanda vill sova.

Jahapp, nu klev Anton upp....hörs vidare


Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej!

För ett tag sen funderade du på en rem till barnvagnen, vet inte om du fick tag på någon(?)

Surfade runt lite nyss och hittade den här:

Handledsrem till barn vagn av addbaby på busfröt.se

2011-08-02 @ 23:42:40
Postat av: Ylva

Råkade trycka iväg kommentaren..

Den kostar iaf 99:- och frakten är för närvarande gratis. Tänkte köpa en till syrran :)

//Ylva

2011-08-02 @ 23:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0