Jojomen, till och med jag lyckades få till...

Publicerat: 2011-12-12 Kl: 22:10:42 | I kategori: Allmänt


img_8043 (MMS)

Jojomen, till och med jag lyckades få till några lussekatter. Den ena plåten en aning torrare än den andra, men äh de är ändå sjukt snygga och goda för att vara gjord i detta hus! Imorgon är det lucia och min lilla tomtenisse ser ut som självaste hulken i tomtedräkten som ska vara utanpå ytterkläderna. Men en mycket söt hulken! Upp i ottan ska vi som varje morgon men ska stå redo på dagis 1 timme tidigare än vi brukar vara där annars. Vilken tur att vi är två här hemma, annars skulle jag nog kunna få en hjärnblödning. Mamma under press...inte bra! Trött är jag å, så trött att jag inte ens orkar gå och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0