Mamma och pappa på vift

Publicerat: 2011-12-05 Kl: 08:37:24 | I kategori: Allmänt



Lånad bild

I fredags var vi på julbord, Wallmans på södraberget. Supergod mat och bra undehållning. Men kan tycka att det var liiite liiite, en aningen sämre i år än för tre år sedan då jag var där sist. Det var lite mindre underhållning den här gången tycker jag, alltså längre pauser för mat. Men i det stora hela var det mycket trevligt!

Jag och Niclas och vårat sällskap åkte vidare ner till stan och hamnade till slut på Aveny där det visade sig vara rockabilly kväll och huuuur trevligt som helst. Träffade massor med bekanta ansikten.

Resten av helgen har jag och barnen haft sjukstuga, mindre kul! Jo just de, vi har det fortfarande.


Kommentarer
Postat av: Carro

ÄNTLIGEN EMMA!! :D Blev faktiskt lite orolig då jag såg att Niclas skulle på Wallmans, tänkte för mig själv "må detta icke vara med jobbet, utan med Emma" Haha :P



Ses vi hos Catharina på torsdag? :)

2011-12-06 @ 22:39:54
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0