En snabb resa

Publicerat: 2011-01-31 Kl: 11:56:44 | I kategori: Allmänt



Liten sover, jag ska duscha, plocka ihop och förbereda så det bara är att sätta sig i bilen då han vaknar. Vi ska ner till stan och hälsa på hos min barndomskompis Veronica. I eftermiddag plockar vi upp pappa Niclas från jobbet och svänger in på en middag hemma hos mina föräldrar. Jag är nämligen expert på att bjuda in oss på mat då man har " vägen förbi" ;)  Men annars blir det inte middag för oss förens vid 18 tiden innan vi kommit hem och lagat iordning, å det är alldeles för sent. Så istället för att äta två mellanmål för att klara av eftermiddagen så passar det ypperligt. Å vadå, två mellanmål? Det vill inte min mage heller vara med om, jag vill ha mat senast fem!


Kommentarer
Postat av: KIKKI

hehe tack tack :D jadu, jag vet inte vad som hänt, eller vad jag råkat kommit åt :s men tydligen ser det konstigt ut med explorer, men normalt med mozilla! :)

2011-01-31 @ 18:51:47
URL: http://kikkiiii.com
Postat av: Ida

Vill bara säga att jag verkligen gillar att läsa din blogg :) Tack för Grattis-hälsningen, förresten. Och hoppas det inte dröjer alltför länge tills vi ses nästa gång!

2011-01-31 @ 19:26:07
URL: http://idahedberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0