söndags surr

Publicerat: 2011-01-30 Kl: 12:18:54 | I kategori: Allmänt


Igår var vi som sagt på tonhallen och såg Helen Sjöholm framföra låtar av Billy Joel. Riktigt bra konsert, mycket bättre än jag förväntat mig till och med ! Är så glad att jag följde med mamma och faster. Och Helen som framför musiken så man får gåshud..ojojoj.

Vi är trötta gänget här hemma idag igen. Förkylningen tar den sista energin ur både mig och Anton och det är inte bara mitt humör som svänger...lilleman kan han också idag. Bestämd och tjurig till tusen. Värst är ju fortfarande alla blöjbyten som jag håller på att bli tokig på. Inte ska han byta någon blöja heller! Och inte erkänna att han har gjort något i den heller " Nääääeee" säger han och flinar då jag frågar honom. Naturligtvis passar man då på att göra ifrån sig då pappa gått ut genom dörren så mamma får ta det. Ja det slutar ju med att jag måste bära in honom på skötbordet och det är riktigt tungt! Tror han väger kring 12 kilo nu och det är inte vad min kropp orkar med just nu. Men jag ska också berätta för er att där emellan så är han faktiskt go och glad också, trots lite förkyllning. Vi får massor av pussar och kramar här hemma.

Blir inte mycket bilder eftersom kameran är nerpackad i väskan vi ska ha med oss till förlossningen. jag vill inte ta fram den hela tiden för då slutar det med att vi åker iväg utan den. Men nu finns ju alltid kameramobilen, men ändå.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hihi, är väl inget roligt att byta blöja eller ;). Typiskt att de roliga blöjorna alltid blir då ingen annan är i närheten också!

2011-01-30 @ 22:01:37
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0