Söndags surr

Publicerat: 2011-01-02 Kl: 12:15:31 | I kategori: Allmänt


Nytt år, nya möjligheter.
Det nya året firades in här hemma med Carro, johan och deras Noel. Vi åt god mat och hade det trevligt.Igår hade vi en sån där riktig söndag, en skön dag. Vi han även med att handskotta hela gården och åka snow racer innan det hela slutade med pizza nere i Indal. Ja vi följde strömmen och gjorde som resten av Sverige.
Men egentligen så är det söndag idag va? Va förvirrad jag känner mig! Det är nog för att Niclas jobbar idag och jag tror att det är måndag. Men nu i veckan blir Niclas hemma med oss och det ser vi fram emot. Kanske kan bli en sväng på badhuset eller drakborgen tillsammans någon av dagarna.
Jag sitter nu i soffan och småtittar på Nils karlsson pyssling, Anton sover och mormor ( min mamma) är på väg upp för att hälsa på oss. Nu ska pysslingen städa och så småningom bada, det måste jag titta på. Det måste ju ha varit 10-15 år sedan man såg det här senast. Lite synd att Anton sover faktiskt, han hade säkert tyckt det varit bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0