Utebus

Publicerat: 2011-01-16 Kl: 20:20:20 | I kategori: Allmänt



Inte för att det var så fint väder idag, men det var en lämplig temperatur på -4 grader Så vi passade på att ta oss en tur med skotern hela familjen tillsammans med Magnus och Liam och Tomas. Vem vet det kanske var sista chansen för mig att följa med nu innan bebis kommer också. Blir kanske att någon farmor, farfar,mormor eller morfar vill sitta lite barnvakt någon timme i vinter här hemma åt lilla bebis så kan jag följa med grabbarna en stund. Känns lite väl bökigt att börja på å amma uppe på skogen i alla ytterkläde. Men vem vet, sådär sista svängarna i april kanske vi packar ner oss i pulkan och hänger på hela familjen också. Ja vi har som sagt en pulka bokom skotern och där sitter man som en kung. Inte mycket jobbigare än att sitta i en bil där det kan guppa och ha sig också. Mjukt och smidigt gick det idag och jag bara njöt. Vi frågade inte ens Anton om han ville sitta bak i pulkan med mig, för han vill nog mycke hellre sitta framför pappa å köra. Så det fick bli så.

Korv åt vi och varm cholad drack vi, mysigt värre.



Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Va mysigt att bara kunna åka ut sådär med skoter och sånt. :)

2011-01-17 @ 23:26:20
URL: http://mammatessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0