Pappamys

Publicerat: 2011-01-12 Kl: 12:41:49 | I kategori: Allmänt




Jag har varit i stan och jobbat lite exta, ett dygnspass. Nu är jag äntligen hemma efter att ha varit ifån Anton i 25 timmar. Å vart är han då? Jo då är han på vift. jag som hade hoppats att han skulle stå i fönstret och vinka. Men han och pappa Niclas har haft det så bra tillsammans. Igår hade de åkt skoter halva dan med krovgrillning, klämmackor och varm choklad uppe på skogen. Imorse åkte de iväg tidigt till Sillre ( garnnbyn kan vi säga) för att köra lite traktor och samtidigt fylla på mat åt alla kor. " Åh , wow" hörde jag Anton då jag pratade med Niclas i telefonen förut. Men nu är de snart på väg hem, äntligen! Jag saknar mina grabbar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0