Härliga söndag

Publicerat: 2011-01-23 Kl: 20:44:00 | I kategori: Allmänt



Skoter såklart!

Vi passar på så ofta vi bara kan att fara ut med skotern tillsammmans. Det är helt klart det bästa Anton vet och jag och Niclas prioriterar det också högt bland alla aktiviteter man kan göra såhär års.
Vi kom sent iväg idag, efter 11 någon gång, så lilleman var ju såklart inställd på en vila. En vila blev det ändå fast lite annorlunda, den fick bli i skoterpulkan med mamma. Ja jag sov alltså inte, jag kramades mest på min lilla älskling och agerade kudde. Då vi kom fram till vårat mål-Åsen, så kunde jag kliva ur och låta honom ligga kvar i pulkan och sova vidare en stund till. Lite över en timme snusade han sött innan vi väckte upp honom för att tillsammans mumsa på grillad krov, klämmackor och varm cholklad med goda vänner.
På resan hem var vi pigga och mätta så då blev det sitta på skotern för alla tre.  Å han pekar och pratar och brummar mest hela tiden. Missar såklart inte någon traktor efter vägen, inte ens den som sticker fram bakom någon lagård eller de som är täckt med massa snö, han ser allt!


Kommentarer
Postat av: Catharina

Mysigt!!!

2011-01-23 @ 21:24:58
URL: http://blog.st.nu/cattaslivochtankar
Postat av: Ida-Kusin

Shit! Det ser ut som om det är Linda som sitter i skoter-pulkan med Anton!

2011-01-28 @ 13:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0