Auktion

Publicerat: 2011-07-03 Kl: 23:08:07 | I kategori: Allmänt


Idag var vi på auktion för första gången. Jag fann inget intressant, massvis med skrot och sånt jag inte förstår mig på. Jag förstår att vissa saker är värd massor och svår att få tag på osv. Det finns ju de som jagar de stackars fula krukorna och klockorna och säljer dem vidare eller sparar dem i nått hörn eller inte vet jag. För mig är det jätte konstigt hur man kan ropa in massa skit bara. Det var några få saker som föll mig i smaken men ingenting som jag la bud på. Däremot var det en mycket trevlig tillställning! Många bekanta ansikten, massa fika och många skratt bjöds det på. Jag kommer säkert gå fler gånger, för visst var det mysigt! Och visst kan man fynda, nästa gång kanske någonting faller mig mer i smaken.

Auktionen var i grannbyn



Bild lånad här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0