Man får inte vara dum

Publicerat: 2011-07-04 Kl: 22:51:00 | I kategori: Allmänt


Vi (jag och barnen) har satt det här i system varannan vecka att hälsa på eller bjuda in trevliga människor att umgås med...haha. Niclas börjar jobba kl 15 och slutar 01 på natten och jag tycker det blir så ensamt på kvällarna. jag är ingen ensamvarg! jag tycker inte alls om att vara själv. När barnen går och lägger sig vid 7-8 tiden så är det jag och datorn eller tv:n som umgås. Men om man hälsar på någon, förslagsvis mamma och pappa nere i stan så kan man ta på pyjamaser och borsta tänder på lilleman där nere och åka hem lite senare för att sedan bära in två sovande små änglar till sina sängar då vi kommer hem. Otroligt smidigt!

Idag gjorde vi det och det var extra roligt där nere eftersom Anton och Amandas tremänningar är "hemma" och hälsar på från både norr och söder. Anton har haft det jätte kul, å mamma med som fick träffa två av sina 14kusiner.



Idag fick en trött Mandis premiärsitta i stolen hos mormor och moffen. Det gick ju bra det med när man kan pallra upp lite runt om rumpan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0