Tack o lov!

Publicerat: 2011-07-13 Kl: 23:09:06 | I kategori: Allmänt


Nu har pappsen min fått komma hem från sjukhuset efter fallolyckan. Men det hade kunnat sluta riktigt illa! Nu klarade han sig undan med "bara" en spricka i höger handled, frakturer på kota 1,2 och 7, sönderskuren hela huvudet, armen, ja jag kollade inte efter så noga. Försökte mest kika efter glas splitter som kunde sitta kvar i huvudet. Stackars pappa! Han har kunnat bli förlamad, blind, ja gud vet allt. Han hade lika gärna kunna dött. Hur som haver, nu är han hemma i alla fall och vi har fått träffa honom och ge en mycket försiktigt kram mot kinden. Du är en kämpe pappa!!! Vi älskar dig så mycket! 

Det kusliga med det hela är att pappa ramlade  någon gång vid 16 tiden på måndagen och pappas ena bror ramlade månaden veckan innan vid 16 tiden (klarade sig undan med hjärnskakning om jag fattade det hela rätt) Så vad händer kommande måndag kl 16? Tror att alla Sellénare får vara extra försiktiga då!
 

Medan jag och Amanda stannade kvar hos mina föräldrar så åkte grabbarna på motorshow på gärden. Anton hade suttit som ett ljus i Niclas knä då det drog igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0