knepigt..

Publicerat: 2011-07-27 Kl: 11:35:01 | I kategori: Allmänt


Det är fascinerande hur hjärnan fungerar....

För två veckor sedan fick jag ett brev från BVC om att Amanda hade tid för läkarkontroll och vaccination. Men så tappade jag bort lappen innan jag hann skriva upp tid och dag. Jag hade bara läst lappen och lagt den..men var? Fick för mig att det var någon gång i Augusti täånkte jag eftersom det borde vara 6 månaders omgången. Imorse så öppnade Anton en låda där mitt bvc kort låg sedan jag var liten. Javisst ja, jag måste ju ringa ocg fråga när det var så jag kan skriva in i kalendern. När jag ringde så sa hon att det var kl 12:15-Idag!!! oj, vilken tur jag ringde då.

Hade jag ren tur att Anton öppnade lådan eller visste min lilla hjärna om det, den kom alltså ihåg? tidigare idag så visade jag Anton den nya baddräkten jag köpt till Amanda och sa att hon snart vuxit i den och då kan vi ju fara på himmlabadet med Matilda med familj. Vem ringde om inte Matildas mamma Ann. Jo för fem minuter sedan pratade jag med henne ochj hon undrade om vi skulle på himmlabadet idag. Slumpen igen? ja inte vet jag men det händer ju lite då och då.

Nu: Amma Amanda, byta kläder och blöja, packa, se om Anton vill vakna, bvc, och sedan åka ner till pappa/morfar. Sen kommer mamma/mormor och barnens morbror och pappa Niclas dit. Det blir en bra eftermiddag, badet får vänta till en annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0