Dag 1

Publicerat: 2011-06-27 Kl: 22:00:33 | I kategori: Allmänt



Semester dag 1

Vi provcampade igår redan genom att ställa husvagnen på Alnö hos barnens farmor och sova första natten där. Men nu har vi kommit en bit på vägen, Ångersjön som ligger strax söder om huddiksvall (om jag inte minns helt fel). Ett ställe mitt mellan träden som min kusin kallade det. Jätte mysigt och enkel ställe där vi står med husvagnen brevid 4 andra på ett hygge brevid sjön. Tror vi tar oss en dopp där imorgon bitti innan vi åker vidare mot furuvik. Om det nu blir furuviks camping imorgon redan, vem vet? Vi har inte så mycket planerat och det är så skönt, vi tar dagarna lite som de kommer.



Anton kollar in toaletterna och duschen





Nu sover barnen i varsin del av vagnen och jag ska stänga ner datorn och spela lite kort med min älskade Niclas och njta av ett par kex med ost.

Kommentarer
Postat av: Carro - mamma till Noel

Men gud vad jag blir avundsjuk nu & vad otroligt mysigt ni verkar ha det :) Men jag är glad för eran skull, även om jag gärna hade bytt med er :b Haha.



Åter igen, kört lugnt.. så syns vi då ni kommit hem igen! :)

2011-06-27 @ 23:53:35
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0