Sjung om Ida´s lyckliga dag

Publicerat: 2011-06-09 Kl: 23:30:48 | I kategori: Allmänt


Har nyss kommit hem från en hel dag/kväll med studentfirande nere i stan. Det var kusin Ida som var den lyckliga, ja vi andra också för den delen men hon var nog gladast :)

Anton sitter på mormors axlar och spanar



Fina kusin Ida



Och tokiga Ida...som tydligen alltid önskat sig en megafon..haha



Tårtan åt jag av två gånger för den var så god. Smörgåstårtan innan var minst lika god. Klart att man har plats för sånna gosaker!



Trötta, mätta och belåtna packade vi in i bilen och det var två sumntutor jag lätt kunde lyfta över från bilen till sina sängar. Nu ska jag göra desamma. Om en halvtimme slutar Niclas jobbet och det hade ju varit mysigt att sitta uppe då han kommer....men nu är ögonen tung så det blir jobbigt att hålla sog vaken. Det kommer ju en dag imorgon också, å känner jag Anton rätt så kliver han upp klockan 6 imorgon. För somnar man sent så vaknar man ännu tidigare. Natt natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0