Emma tipsar

Publicerat: 2011-03-24 Kl: 20:13:26 | I kategori: Allmänt


Jag har aldrig tyckt om Libero´s blöjor, varken i bebisstorlekarna eller i de sörre modellerna. De är ju för hård och klumpig tycker jag. Vi har använt pampers här hemma eftersom de är mjuk och smidig. Testade vid ett tillfälle ICAs blöjor men blev väldigt besviken. Jag har hört från någon att Willys blöjor skulle vara bra men tänkte att de kan väl ändå inte stämma?. De är mycket billigare än pampers.....å det är ju Willys! Men så testade vi ett paket och faktiskt var de helt okej. Vågar till och med påstå att de är minst lika bra som pampers. Ja, de är ju faktiskt mycke bätttre eftersom de är ca 30 koronor (om jag inte minns helt fel) billigare än ett paket pampers. Både tejpblöjan och byxblöjan funkar. Vi har köpt dem till Anton i snart 3 månader och de funkar kanon. Hur de är i de mindre storlekarna vet jag inte eftersom vi bara testat i storlek 5. Den är lite "enklare" än pampers eller Libero eftersom den inte har lika mycket kanter och grejer, men willys blöjor har aldrig läckt för oss så de verkar ju gå bra ändå.  Så nu vet ni det, ni som också funderat men inte vågat köpa och riskera att hiva iväg ett helt paket som man inte är nöjd med. Bra tips va? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0