Fredag

Publicerat: 2011-03-25 Kl: 10:43:00 | I kategori: Allmänt


I början av veckan såg det ut såhär



Nu är det inte samma ordnig och reda längre...och så får det vara för vi tänker inte lyfta ett finger idag jag och Anton. Vi går ut i solen och myser istället. Eventuellt att vi plockar ihop lite leksaker så man kan sätta ner fötterna utan att behöva kliva på massa saker, men någon snabeldrake tar vi inte fram!


Någon sa att man blev smart av att läsa. Eftersom varken jag eller Niclas läser böcker så får Anton läsa för hela familjen istället. Eller så är det kanske så att mamman i familjen brukade prenumerera på goboken och kom aldrig ihåg att pausa, så vi brukade få två nya böcker i månaden tills jag äntligen fick tummen ur. Nu får han bläddra ett tag till i dessa så kanske jag kan starta upp till hösten igen och få nya böcker. Det är ju så bra eftersom de skickar böcker efter hans ålder. Men varför skriver jag om det? jag skulle ju bara visa hur stökigt det var. jaja, snurr maja. Dags att börja på med lite lunch nu kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0