Nu gör vi kväll

Publicerat: 2011-03-15 Kl: 20:34:29 | I kategori: Allmänt


Anton tyckte det var lämpligt att kliva upp kl 5 imorse, då tyckte faktiskt mamma att det var lämpligt att göra kväll redan 18:30 idag...men kl 19 tyckte Anton efter att ha stökat på i en halvtimme. Han var så trött nu ikväll att han till och med började grina då det kom tåludd flytandes i hans badvatten. Amanda däremot somnade som vanligt 18:30 efter sin obligatoriska skrikfest på 1½ timme. Henne kan man ju ställa klockan efter!

Men nu tror jag att jag kryper ner hos Amanda och ger mig själv därmed två timmar extra med sömn i natt.
Imorgon är vi inbjuden till föräldrargrupp som startar uppe på BVC, det blir kul.

Gud vad jag älskar mina underbara ungar! Hoppas att de kommer vara friska och lyckliga resten av livet. Det värsta som skulle kunna hända är ju om mina barn skulle fára illa på något vis. Jag kan tänka på sånna saker då jag är trött och less för att Amanda skriker 1½ timme/dag. Men vad tusan är det att gnälla över? Hon har ju kunna vara jätte sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0