19 mars

Publicerat: 2011-03-19 Kl: 20:27:30 | I kategori: Allmänt


Då Amanda grinar så så pekar Anton på mitt bröst och säger "Dääär!". Då vi äter så sitter vi tre vid köksbordet och Amanda ligger oftast i babysittern brevid oss på golvet. Då har Anton flera gånger undrat, genom att göra sina täcken och surra massa som man inte hör vad det är, men vi förstår ändå. Varför inte Amanda ska äta mat vid bordet? Vi förklarar då att hon är bebis och äter bara mjölk från mammas bröst, vi som är stora äter mat på tallriken vid bordet. Men så idag gjorde han en liten chansning fast att han nu vet hur det är. När jag i soffan så kom han nämligen med ett glas mjölk som han hämtat från bordet. Han ställde sig framför mig och drack upp skvätten som var kvar, försöker sedan dra undan min tröja för att antagligen komma åt bröstet och trycker dit glaset. haha, gullunge.

Idag kom Niclas hem med en kasse gosaker. Alla Emmas favoriter. Han är tokig han. Men jag har hjälp atv två stora hungriga grabbar här ikväll så jag slipper trycka i mig allt själv. Ni har väl föresten ätit hjortronsylt på brieost? Sjukt gott. Man vill lixom inte ha osten utan hjortron när man väl testat





Idag plockade jag föresten fram "Mobywrapen" sjukt bra grej och hundra gånger bättre än en vanlig bärsele.


Kommentarer
Postat av: stina

hihi va sött av Anton! :)

2011-03-20 @ 08:24:16
URL: http://mammastinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0