Bilder

Publicerat: 2011-05-03 Kl: 20:53:21 | I kategori: Allmänt


Vad är en blogg utan bilder? Vad är en blogg utan text..hmm. Äh, vi gör en blogg med bara massa bilder eftersom jag inte har så mycket att skriva om. Har strulat blort sladden till kameran så det blir tyvärr bilder från mobilen.





Det är så svårt att få Anton på bild nu för tiden eftersom han vill vara med och se hur det ser ut på kameran. Ska jag ta kort får jag göra det snabbt i smyg innan han upptäcker mig. Amanda är det annat med.



Amanda sover med snuttefilten, den använder vi alltid då hon ska sova. Hon grejar på med den framför ansiktet tills hon somnar. Anton gjorde likadant då han var bebis, det är hans blå som på bilden. Rikigt mjuk och mysig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0