Nu gör vi helg

Publicerat: 2011-05-20 Kl: 22:12:23 | I kategori: Allmänt


Vi har haft en toppen dag tillsammans med barnens farmor och Tomas. Vi träffades på Alnöbadet och plaskade runt där (inte jag och Amanda, vi höll oss på det torra). Pappa Niclaste var ledig tre timmar mitt över dagen och kom han också innan han åkte tillbaka och jobbade igen. Middagen blev pizzerian, å gissa vem som åt nästan en hel barnpizza själv? Anton... han som varit hängig några dagar med feber tidigare i veckan och kanppt ätit alls de senaste två dagarna. Det var visst bra med bad :)

Så ni sitter jag här i soffan med barnen sovandes i varsin del av huset. Tror jag ska stänga igen ögat jag med. Jag hade gärna gjort det lite tidigare men man vill ju hinna ha lite egentid också efter att barnen somat innan man själv ska lägga sig. Hitills har jag haft det i ca 30 min...Anton ville inte sova. 

Trevlig helg alle sammans. Här är två bilder som jag lånade av Farmor.



Kommentarer
Postat av: Emmelie

Man får säga grattis till lill tjejen!! Som kanske inte är så liten längre. Anton har blivit stora killen nu! Jättefina barn;-)

2011-05-23 @ 00:29:15
URL: http://emmeliem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0