Skitlåda

Publicerat: 2011-05-06 Kl: 13:51:06 | I kategori: Allmänt


Tycker ni att det är tråkigt eller jobbigt att göra rent i kattlådan? Då vill ni inte byta....Antons sandlåda är enorm och jag hade väl aldrig trott att det skulle vara så mycket katt och hundskit.



Får man säga att det är skönt att vi inte har katter längre? Jo det får man. Tack för att ni inte finns kvar hos oss katter! Grannkattena har jag aldrig sett på våran baksida ( det är dessutom är staket runt hela gården) så dom kan jag inte anklaga. Då vi får hundbesök, (vilket inte är så ofta) så får vi ta en liten runda på gården och plocka upp. Men nu är halva sandlådan rengjord så när allt är färdigt så är det bara att hålla efter. Stackars Anton som suttit och lekt där i skiten. Jag lovar er, det var skitmycket där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0