En liten träff

Publicerat: 2011-05-14 Kl: 19:37:38 | I kategori: Allmänt


Tänkte att det vore roligt att träffa de jag gick i gymnasiet med. Vi var en lite mindre klass på kanske 15 stycken eller nått. Eller tänker jag fel nu? Ja, liten jämfört med i högstadiet i alla fall då vi var 31 stycken. Hur som haver, många har flyttat en bit bort och andra var såklart upptagen med jobb och diverse, men vi blev ett par stycken i alla fall och vi träffades här hemma hos oss. De som hade barn tog med dem, vi ville ju träffa alla :)

Ingen mästerfotograf var jag väl, men med Amanda hängandes på ena armen och kameran i andra lyckades jag få några stackars bilder.


Kommentarer
Postat av: Frida

Kan inte du skicka bilderna till mig? Jag hade ju glömt min kamera :/

Tack så mycket för träffen!

2011-05-15 @ 11:02:58
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0