I arkivet

Publicerat: 2011-11-16 Kl: 09:56:41 | I kategori: Allmänt


Satt och kikade igenom bilder från andra datorn och hittade en rätt lustig en.



Bilden är tagen i Karlsborg för 3-4 år sedan (vet inte exakt) då vi hälsade på Niclas bror Linus som låg i lumpen. Hur som hellst, tanken var att jag skulle få känna hur det var utan(!) någon packning! jag höll på att ramla baklänges för det var så tungt. Kan ha lite med att jag höll på att skratta ihjäl mig över något som såg så fjuttigt ut men var något helt annat! Hur f*n går det till att bära med riktig packning också undrar jag.

Fick för mig någon gång i slutet av högstadiet att jag ville göra lumpen, mmm lika bra att jag inte ens försökte. Jag hade nog legat och grinat efter mamma ute på fällt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha vilken underbar bild! Hoppas febern är borta!

2011-11-17 @ 22:16:01
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0