En kväll ute

Publicerat: 2011-10-09 Kl: 20:50:26 | I kategori: Allmänt


Igår kväll lämnde jag sambo, barn och hem för en klassåterträff från gymnasiet. Vi blev några härliga brudar och hade det väldigt trevligt. Då vi senare på kvällen drog ner mot stan och Oscar så...ja jag vet inte men det är som inte nått för mig det där längre med att springa på krogen. Det är kul att dansa och att träffa folk, men det känns ju som att 90% av alla som är där inne är ute efter att hitta ett ragg, så jag känner mig en aning missplacerad. Tänkte att jag lika gärna skulle kunna skriva i pannan "upptagen tvåbarnsmamma" så skulle de slippa göra sig besväret. Haha... Men som sagt, det är kul att dansa och träffa folk man inte träffat på evigheter och mitt trevliga sällskap gjorde ju hela kvällen mycket bra! Men då klockan var halv två var jag trött i fötter och less på svettiga karlar och tjejer med klackar som mosade mina fötter, så då gjorde vi kväll och jag var mer än nöjd :)

Sov som en stock och var pigg som få då jag steg upp i förmiddags.

Tack för igår tjejer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0