Måndag

Publicerat: 2012-04-02 Kl: 15:22:26 | I kategori: Allmänt


Niclas gjorde ett riktigt kap på blocket härom dagen, eller det gör han ju hela tiden tycker han själv! Men den här gången var det verkligen så. En elbil storlek "från 3 år" och man kan åka två i den, ja ni fattar. Perfekt för Anton som fyller år snart. 5000 spänn ny och han köpte den för 500 eftersom det var nått fel...som inte visade sig vara något fel, bara lite småfix på några minuter och ett nytt batteri. Vilket kap va!?

Jag tänkte unna mig något igår och for ner till stan igår för att göra mig en kap jag med. Lämnade barnen hos sin mormor och där efter tog jag siktet på birsta och tog upp jakten på en jacka. Jag hade 1½ timme på mig och kikade både på jackor och tröjor....hittade inget! Det var folk över allt och jag var alldeles snurrig i huvudet, hur kan man vara så korkad att åka dit på en söndag då det för mig bara hänger på barnvakt så är det ju bättre vilken annan dag som helst, ja förutom lördag och möjligen fredag då förståss- Hur som, det var en sån där dag då ingenting satt bra så det var som ingen idé att ens prova, helt fel dag att åka ner med andra ord. Men av någon underlig anledning så sögs jag in i nästan alla barnbutiker/avdelningar. Kom på mig flera gånger med att "nämen nu står jag ju här igen, hit skulle ju inte jag" Började bli stressad så jag drog mig mot bilen med ett par skor till Amanda, påskliljor och hårfärg.  Åkte till Dollar istället och köpte lite smågrejer till barnens påskägg innan jag hämtade upp dem och åkte hem igen. Ja vi fick ju komma iväg ialla fall och Niclas fick ju möjlighet att pyssla med Antons present i smyg.

Bättre lycka nästa gång.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Å´jag fick busa med Älsklingarna !!

2012-04-02 @ 18:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0