Ja men hej bloggen

Publicerat: 2012-01-11 Kl: 23:09:22 | I kategori: Allmänt


Jag skulle verkligen behöva gå en stavningskurs. Tyckte lixom att jag behövde logga in här på bloggen för att informera er om det om ni inte redan tänkt tanken själv. Konstigt att jag hade MVG i svenska A på gymnasiet då jag måste fundera var tredje mening på hur orden ska stavas. Hmmm...vad handlade Svenska A kursen om? ja, jag minns inte ens det. Inte var de rättstavning i alla fall.

Annars då? Har suttit här i soffan sedan förra inlägget och bara klickat runt. Har gått in till töstabiten och stoppat i nappen några gånger och givit henne en varm och god flaska välling. Vill ni veta nå knäppt? (jag är rätt knäpp) jag dricker alltid upp slatten som blir kvar, om det blir något kvar. Jag älskar välling! fast helst vuxenvälling då men lite lite salt i, och i en kopp då. Nu ska jag gå och klicka igång värmedynan i sängen och göra mig redo för en god natts sömn. Niclas jobbar till sena natten och jag gillar inte att somna själv, det är väl därför som jag sitter här och drar ut på det med mitt meningslösa skrivande. Jag kommer ångra det här i morgon när väckarklockorna Anton och Amanda sätter igång kl 06. Jag borde ligga senast kl 22 för att orka kliva upp och vara på bra humör. 

Tack och adjö för idag, nu är det slut för idag. Tänk vad dagen gick fort, tänk vad mycket vi gjort. Men nu är det slut för idag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0