Gästbloggare

Publicerat: 2012-03-21 Kl: 19:42:07 | I kategori: Allmänt


Hej Emil(min bror), hunden Hero här...du vet mig som du skickat iväg på nå hundpassning till din syster i Liden.

Här får jag god mat, alla rester jag kommer åt och det är inte så lite heller, speciellt under Amandas matstol. Jag har fått två 45 minuters promenader om dagen, en på förmiddagen och en på eftermiddagen, där imellan har jag fått kissat av mig upp för backen tre gånger. Några gånger har jag fått träffa en kompis också, hon och jag kommer bra överens och jag har faktiskt lärt mig att gå fint o koppel precis som hon gör, det kallas tydligen att "gå fot" eller nått...ingenting som jag hade en aning om att det fanns!

Jag är helst inte innomhus då barnen är vaken för det blir så livat när de kör med sina bilar och jag blir lite orolig, en stund går bra men vi tränar på det också. Jag sitter helst ute på gården och skrämmer bort ev älgar eller rådjur som vill komma förbi. 

Men jag har det faktiskt riktigt bra här, men det ska bli skönt att komma hem på fredag eller söndag eller när det nu blir?

//Voff voff




Kommentarer
Postat av: husse

Han har faktist kunnat gå fot i snart 7 år, men om han själv får välja så går han en bit före och kissar på allt som sticker upp ur backen, och skickar på alla andra hundars kiss fläckar

2012-03-21 @ 19:58:49
Postat av: husse

slickar skulle det stå

2012-03-21 @ 20:04:37
Postat av: Matte

Harligt Hero att fa lasa att du har det bra !!

Det kanns skont att du mar gott i Liden.

Pussa pa barnen fran mig ,<3

2012-03-22 @ 12:48:21
Postat av: Frida

Tack! Skönt att höra. Jag tycker faktiskt att det var fult av henne att dra ur sig så. Det vore ju en sak om jag hade frågat :) hoppas allt är bra med er!

2012-03-27 @ 22:29:36
URL: http://Http://allgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0