Utanför mitt köksfönster äter fåren som vi...

Publicerat: 2012-05-30 Kl: 21:32:44 | I kategori: Allmänt


img_7606 (MMS)

Utanför mitt köksfönster äter fåren som vi lånat av svärmor, på andra sidan skuttar kaninen. Poolen ska fyllas och blommorna planteras. Barnen kan öppna dörren och springa rakt ut på gården och leka.Två år i lägenhet var som ett fängelse, tre år i Liden är som en dröm. Jag får utslag av att gå på affärer i stan! Eller ja..andnöd i alla fall. Dit åker man då man orkar och vill, annars så njuter man av livet på landsbygden. Behöver jag säga att jag älskar livet och mina val jag gjort? ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt Emma! :D Jag älskar också dina val, för nu slipper vi åka till furuvik i sommar. Funkar ju minst lika bra med ert lilla zoo & vattenland. Kan man avsluta med lite grillat vid eran grillplats också. Lättsamt billigt & Nolle lär älskaett! :D

2012-05-30 @ 22:19:49
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Catharina

Men va smart Carro! Vi kommer oxå :-)



PS o vi ska komma på riktigt nån dag, måste ju bara komma o kika på fåren!



Kram på er!

2012-05-31 @ 07:44:02
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: Emma

Hehe, ja ni är så välkommen! Idag ska föresten dagis( vet dock inte om det är båda avd) komma ner och kolla på fåren :)



Men mammorna vill väl också se, å dricka kaffe såklart! :))

2012-05-31 @ 09:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0